Wedstrijdverslagen

Als 1 zwaluw nog geen zomer maakt, hoe is het dan als in de verste verte geen zwaluw te bekennen is? Is het dan meteen herfst en moeten we ons voorbereiden op een lange periode van duisternis en bijbehorende zwaarmoedigheid?
Ik wil zo ver nog niet gaan; het eerste begin is immers kattengespin!
Maar toch: als de eerste wedstrijd van het 2e team, een vreemdelingenlegioen van gevallen sterren, blessuregevoeligen en herintreders, een prelude is op het komende seizoen dan staan de seinen op rood, want de tegenstander van deze zaterdag in de beker komt Floreant ook in de competitie tegen!
Uw reporter zag weinig automatismen, veel misverstanden, premature vermoeidheid
(al na een half uurtje) en onnodige irritatie (de scheids doet z'n best!).
De 1e helft ging het nog enigszins gelijk op. Jodan Boys scoorde daarin, na slordig balverlies van onze jongens, twee keer.
Roy deed wat terug namens de Boskopers. Ruststand dus 2-1.
Na de pauze werd de Floreant defensie al weer vlug op snelheid geklopt, 3-1.
Vrij kort daarna een prima aanval die door Martijn werd gepromoveerd tot een doelpunt.
Helaas was de koek hiermee, althans vanuit Boskoops optiek, op. Binnen no time 3 doelpunten van JB. Daar viel weinig op af te dingen. Ze waren sneller en handiger.
In de eindfase nog een drietal goede kansen voor Floreant. Die werden dus niet benut.
Inmiddels waren beide elftallen gereduceerd tot tien. De emoties liepen soms nogal hevig op. Beetje dom (gewoon je snavel dicht houden en adem sparen voor een counter!).
Een valse start, moet volgende keer beter.
Komende week veel (2x?) en hard trainen!

J.S.
Geen wedstrijdverslagen gevonden

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!